Отзывы. Cадовый центр Лизгард 2009 - 2022

- -7 +
Вікторія 02.03.2024 в 13:21 # Ответить
Рекомендую садовий центр Lizgard. Багато разів купувала рослини і завжди була задоволена якістю посадкового матеріалу. А сьогодні отримала фігурку гнома Кокетка. Дуже вона мені сподобалася, така гарнюня. Ввічлеві продавці. Бажаю магазину процвітання та більше клієнтів, а покупцям Бажаю отримувати задоволення от своїх покупок.
- -6 +
Elena_BUH 02.03.2024 в 13:35 # Ответить
Вікторія, вітаємо вас! Дякуємо, що обрали наш садовий центр! Чекаємо нові замовлення
- -9 +
Людмила 28.02.2024 в 15:19 # Ответить
Доброго дня. Замовила саджанець за 333грн ,а доставка 484 грн. Замовлення було сформоване на 5 відділення, а надіслали на 1.Перетелефонувала менеджер Олена і пояснила, що вона нічого не знає і що ніхто не відслідковує відправлення. Оплата була здійснена повністю 100%,а повернули лише 50%,бо менеджер Олена висловилась, що не буде сплачувати свої кошти за куплену рослину.
- -2 +
Elena_BUH 02.03.2024 в 14:22 # Ответить
Людмила, вітаємо вас! Вдячні за ваш відгук, ми обов`язково візьмемо до уваги ваш коментар. Трішки з'ясуємо вашу ситуацію, вашу переписку і погрози в нашу сторону, ми встигли їх сфотографувати до того, як ви ії видалили повністю. Всі умови роботи нашого садового центру прописані на сайті. Менеджер при обробці замовлення пояснює, що нам ви сплачуєте за рослини і їх упаковання. Оплату ми приймаємо тільки офіційно на реквізити ФОП. Новій пошті ви сплачуєте тільки за пересилку згідно з тарифами нової пошти ( ми не рахуємо і ціну доставки не визначаємо приблизно). Ваші погрози є безпідставні. Ви навіть не пішли на нову пошту переглянути, і за вашим проханням нова пошта повинна зробити заміри і аргументувати вартість доставки. Ми свої зобов`язання виконали, зібрали, упакували і відправили
- -54 +
Тетяна, Кіївська обл. 15.02.2024 в 13:48 # Ответить
Рослина в гарному стані, запакована дуже гарно.
Дякую професіоналам LszGard за ії працю!
Процвітання вашій компаніїї с праві!!!

P.S. Цей відгук від вдячного покупця!!!
- 16 +
ManagerIvan 15.02.2024 в 14:30 # Ответить
Доброго дня ! Дуже раді що Вам все сподобалось. Дякуємо що обрали нас.
- -16 +
Марина 23.01.2024 в 09:38 # Ответить
умовні знаки
Добрий день, вже не один раз замовляла в Лізгард і дуже задоволена вашими рослинами. Все добре упаковано, товар як на сайті. Лише одне питання чому не пояснюєте умовні приписки? Наприклад ком, возраст 5 лет (3 уч)(весна/осень)*, як це зрозуміти. Хочу в черговий раз замовити у вас, проте не зрозуміло , що це?
- 2 +
Elena_BUH 02.03.2024 в 13:28 # Ответить
Марина, добрий день! Вдячні, що обрали наш садовий центр. В описі рослин є примітки: контейнер / ком- це рослина, яка буде викопана і комована, не в контейнері. Вік рослини зрозуміло. Весна/осінь - це період, коли цю рослину можливо копати. Інші примітки це для наших менеджерів, розміщення рослин на майданчику садового центру
- -22 +
Таня 06.12.2023 в 18:09 # Ответить
Хочу висловити подяку магазину Lizgard, замовляла вперше і дуже задоволена. Зі мною швидко звʼязались, якісно проконсультували, швидко відправили і дуже якісно упакували - молодці, Вас не соромно рекомендувати
- -184 +
ManagerIvan 07.12.2023 в 12:00 # Ответить
Вітаємо! Вдячні вам за ваш відгук! Чекаємо ваші нові замовлення!
- -22 +
Наталія 23.11.2023 в 14:02 # Ответить
Дякую за допомогу , вперше замовляла фруктові дерева для мого саду, менеджер Олексій-дууууже дякую, він й сам змерз, але допоміг мені розібратися та замовити потрібні саджанці!
Буду замовляти ще тільки там й за порадою буду звертатися знову до Олексія
- -48 +
ManagerIvan 23.11.2023 в 14:36 # Ответить
Доброго дня ! Дуже раді що Вам все сподобалось. Дякуємо що обрали нас.
- 64 +
Ірина 03.11.2023 в 16:43 # Ответить
Якістю отриманих рослин не задоволена
Зробила замовлення на три рослини, одна з них Гортензия метельчатая Ванилла Фрейз 3-4 роки, прийшла якась примітивна обрізана гілка, єдине що добре упакована і в контейнері.
Замовлення приймає інтернет магазин, а передоплата іде на фізичну особу з формулюванням - поповнення рахунку. Тобто привʼязки авансу до замовлення немає ніякого.
Не рекомендую мати справи з цим садовим центром, принаймі через інтернет магазин.
- -22 +
Elena_BUH 03.11.2023 в 17:49 # Ответить
Шановна Ірина! Дякуємо вам за Ваш відгук. З приводу оплат, які СЦ приймає за інтернет замовлення проводяться офіційно на розрахунковий рахунок ФОП, не карту фізичної особи. Такі самі реквізити знаходяться офіційно на самому сайті інтернет магазину. Ми працюємо офіційно і сплачуємо єдиний податок. Рослини які ви отримали відповідають заявленому на сайті віку. Гортензії сформовано (обрізка) підготовлені до зимового сезону
- -130 +
Андрій 15.10.2023 в 12:40 # Ответить
Погана комунікація і від
Погоджуюсь, що багато відгуків можуть бути замовними.
Оплата замовлення 64325 була 5 жовтня. В той же день у відповідь на лист по емейлу повідомив, що оплатив замовлення.
До 13 жовтня ніхто нічого не відправив і частина замовлення вже була відсутня у наявності.
На телефонні дзвінки ніхто не відповів і не перетелефонував.
Зв'язок по Вайберу. Пояснили, що я їм не повідомив про оплату, тому ніхто нічого не робив.
Питання: за 7 днів ви не перевіряєте банківські виписки? Не розносите платежі? І як до вас дозвонитися і повідомити, якщо 13 жовтня, наприклад, телефон не відповідав?
Був варіант замінити рослини і відправити за рахунок компанії. Інцидент був би закритий. Але ні, у всьому винний кліент.
Питання до керівництва компанії, не до телефоніста: якщо ви тижнями не розбираєтесь у фінансових надходженнях, телефони не відповідають, персонал не клієнтоорієнтований, як потенційним клієнтам повірити, що у вас все добре з рослинами, пакуванням, доставками та іншим?
Не може бути поганим по рябу напрямків і добре в усьому іншрму.
- -148 +
Elena_BUH 15.10.2023 в 15:32 # Ответить
Дякуємо за відгук
Добрий день Андрій! Дякуємо Вам за ваш відгук. Якщо ви звернули увагу, то змогли побачити, що за 13 років у нас всього 510 відгуків. Якщо ми б хотіли їх замовить, то напевно їх було б точно не 500шт.
З приводу вашого замовлення. Садовий центр фізично і документально знаходиться в Київській області село Любимівка і працює з 8 до 18. Рослини можливо обрати безпосередньо на торгівельному майданчику. Також працює інтернет магазин, рослини для продажу в інтернет магазині знаходяться в садовому центрі. Менеджери в офісі також з 8 до 18. На всі телефоні дзвінки в робочий час ми відповідаємо. Також ведемо переписку в вайбері, кому зручне таке спілкування. По вашому замовлення дійсно була проведена оплата 5 жовтня, про яку ви нам повідомили 13 жовтня. Оплати бухгалтер перевіряє щодня, по статусу замовлення «перевірка оплати». Ваше замовлення було в статусі «чекаємо оплату». Після спілкування з менеджером вам повідомили, що в наявності не має однієї рослини. Рослини за наш рахунок ми не відправляємо. Вам було повернуто всі кошти, і питання по вашому замовленню було вирішено.
Ми цінуємо наших клієнтів, випадки бувають і в нас теж. Стараємося вирішувати питання позитивно з нашими покупцями. Приносимо вибачення, якщо ми вас чимось образили.
- -189 +
Наиалія 27.09.2023 в 14:32 # Ответить
Сосна і вейгела
Я хочу подякувати магазину, менеджерам, компліктувальщикам)) тим хто відправляв і всім хто працює в цьому чудовому магазині. Мойому щастю немає краю. Все саме таке як на фото, упаковано ідеально. Все таке гарне та велике. Планую замовляти ще. Дуже, дуже дякую вам за вашу старанну роботу.
- -329 +
ManagerIvan 27.09.2023 в 14:35 # Ответить
Доброго дня ! Дуже раді що Вам все сподобалось. Дякуємо що обрали нас.
- -103 +
Галина 18.09.2023 в 23:36 # Ответить
Щиро дякую за якісний садженець магнолії Дженні. Придбала його весною. За літо магнолія виросла удвічі - з 30 до 60 см, зав"язалися бруньки майбутніх квітів. Чекаю з нетерпінням нового сезону!!
- -148 +
ManagerIvan 19.09.2023 в 15:06 # Ответить
Вітаємо! Вдячні вам за ваш відгук! Чекаємо ваші нові замовлення!

ОтменитьДобавить комментарий